proteinas papildai, svarmenys, tabletės

Ar papildai – sveika?

Norint sveikai gyventi iškyla gausybė įvairių klausimų. Tenka apsispręsti, ar bus sportuojama, ar tik sveikai maitinamasi. Svarbus ir tikslas: ar norima tiesiog pasigerinti nuotaiką, ar ir sutvirtėti fiziškai, psichologiškai, o gal net pasiekti kokių nors sporto aukštumų. Visa tai savaime pradeda vesti prie to, ar reikalingas proteinas, papildai, kitaip tariant – pagalba organizmui.

Kam išvis reikalingi papildai?

Papildų būna visokių: jie gali būti skirti tiek dietai pastiprinti, tiek sporto rezultatams padidinti. Kaip bebūtų, jie sukurti ne veltui. Jei bendrai, tai papildomos maistinės medžiagos esti labai naudingos.

Visų pirma, daugelis mūsų kasdien valgo tikrai ne savam ūkyje užaugintą produkciją. Tiek daržovės, vaisiai, tiek mėsa ne visuomet yra tokia maistinga kaip anksčiau ar vengiant visokių pesticidų. Tad dėl šios priežasties norint susirinkti iš maisto reikiamą kiekį medžiagų, tų produktų reikėtų valgyti kelis kartus daugiau. Proteinas, papildai padeda lengvu būdu užpildyti stoką.

Kai sportuojame, taip pat ne visada galime užsitikrinti reikiamą kiekį būtinųjų medžiagų. Bėda ta, kad labai daug ko netenkame natūraliai, tiesiog prakaituodami. Maisto priedai taip pat yra patikimas būdas būtinoms medžiagoms gauti. Be to, jos gaunamos čia pat ar iškart po aktyvios fizinės veiklos, kai jų labiausiai ir trūksta.

Šiuo atveju priedai netgi padeda mums pasiekti puikius rezultatus. Pavyzdžiui, baltymai yra statybinė raumenų medžiaga, tad gaudami jų pakankamai galime greičiau sustiprėti, dailinti kūno formas. Panašiai yra ir su kitomis medžiagomis – jos gerina visų organizmo procesų efektyvumą.

Ar tai nekenkia?

Kai kurie mano, kad proteinas, papildai yra iš esmės cheminiai dalykai. Juos mes gauname ne su maistu, o atskirai, dėl to kyla dvejonių. Neva dėl to sutrinka organizmo veikla, jis nebando pats visko įsisavinti, vietoje to tiesiog pasyviai laukia pagalbos.

Tiesa ta, kad papildų paskirtis yra visai ne ta. Jei jie būtų nuodingi, jų tikrai niekas nesiūlytų. Tiesiog derėtų nepersistengti, nevartoti jų daugiau nei reikia. Tad įvertinkite savo poreikius, žinokite, ko tikrai trūksta ir pasitikėkite moksliškai pagrįstomis priemonėmis.