potencijos stiprinimas, erekcijos gerinimas, vyriškas kūnas

Kaip sustiprinti vyrišką potencialą?

Potencijos stiprinimas aktualus nemažai daliai vyrų. Jos sutrikimus lemia įvairios priežastys, kurios gali būti išspręstos pakankamai nesudėtingai. Svarbu tam skirti pakankamai pastangų. Taigi, kas dažniausiai lemia suprastėjusią potenciją ir kaip su tuo kovoti?

Stresas ir žalingi įpročiai

 

Šiais laikais, kai gyvenimo tempas yra itin greitas, pagrindinės tokią problemą lemiančios priežastys yra stresas, per didelis fizinis ir psichologinis krūvis, taip pat stiprūs išgyvenimai. Neigiamą poveikį potencijai turi ir žalingi įpročiai. Ilgalaikis rūkymas gali lemti kraujagyslių susiaurėjimą, dėl ko sutrinka ir lytinių organų kraujotaka. Taigi, jei turite šį žalingą įprotį ir skundžiatės suprastėjusiu vyrišku potencialu, visų pirma, patartina mesti rūkymą.

Jei patiriate daug streso, reikėtų skirti bent šiek tiek laiko poilsiui – išvykti į trumpą kelionę, nueiti į masažą ar užsiimti kita jus atpalaiduojančia veikla. Potencijos stiprinimas nereiškia, kad jums iš karto reikia griebtis vaistų. Pirmiausia, reikia atpažinti galimas priežastis ir jas pašalinti. Tam, kad visapusiškai pailsėtumėte ir atsigautumėte, patartina kurį laiką atsisakyti ir sekso.

Antsvoris ir per mažas fizinis aktyvumas

 

Kitos pakankamai dažnos erekcijos sutrikimų priežastys yra antsvoris, diabetas, širdies kraujagyslių ligos. Susidūrus su tokiais negalavimas nereikėtų delstis ir imtis atitinkamų priemonių. Vienas iš pirmųjų aspektų tokioje situacijoje – subalansuota mityba, kurioje būtų pakankamas kiekis baltymų.

Dar viena prevencijos priemonė – fizinis aktyvumas. Jei dirbate sėdimą darbą, vertėtų reguliariai lankyti sporto salę arba užsiimti kita aktyvia veika. Tai ne tik padeda palaikyti svorį, bet ir užtikrina gerą širdies ir kraujagyslių veiklą. Taigi, kaip matome potencijos stiprinimas dažniausiai nereikalauja daugybės vaistų, o kur kas didesnę reikšmę turi sveikas gyvenimo būdas.

Tiems, kurie nori papildyti savo mitybą vertingomis maisto medžiagomis, patartina valgyti įvairias jūros gėrybes, neatsisakyti svogūnų, petražolių, krapų. Taip pat rekomenduojami ir graikiniai riešutai, saulėgrąžų sėklos, kuriose gausu vitamino E.

Jei ir jus kankina tokios problemos, verta atkreipti dėmesį į anksčiau pateiktus aspektus. Galbūt streso valdymas, subalansuota mityba ir aktyvus gyvenimo būdas galėtų jums padėti?